ЧЕСАЛО...обикновено, без екстри-действа при всякакъв вид сърбел! Ползвайте го без страх и уплашение до...пълно облекчение!

...За невчесани раздумки, шарки , краски, песнички, видео кодоши - на различни теми за....МАЛКИ И ГОЛЕМИ


Мисля си, че има много истина в израза..."Светът е оцелял, защото се е смял!"...


АМИИИ...В ТОВА ВЪЛЧЕ ВРЕМЕ - ДА СЕ СМЕЕМ, ТА БЕЛКИМ ОЦЕЛЕЕМ!



четвъртък, 28 октомври 2010 г.

Вицове....

Собственик на дог се оплаква на ветеринарния лекар:
- Кучето ми постоянно гони автомобилите.
- Всяко куче прави това.
- Да, но моето ги хваща и после си ги заравя в градината...

Кокошката снесла пет килограмово яйце. При нея изпращат репортер от местният вестник.
- Как стана това?
- Тайна.
- Какви са бъдещите ви планове?
- Да снеса шест килограмово яйце.
След това репортерът задава въпроси на петела:
- Как стана това?
- Тайна!
- Какви са следващите ви планове?
- Да счупя главата на щрауса!

Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

"Всеки би постъпил така на мое място..." - казал Херкулес, след като удушил с голи ръце Немейския лъв.

Млад мъж отива да се изповяда. Свещеникът взима кандилницата и казва:
- Кажи, чедо!
- Отче, оправял съм козата.
- Простено да ти е!
- Отче, оправял съм вдовички.
- Простено да ти е!
- Отче, голям грях имам - оправял съм ученички и студентки...
- Къде ги намирате бе, при мен само бабички идват!

Новобранец се оплаква на старшината:
- Другарю старшина, откраднаха ми иглата!
- Аз колко пъти съм ви казвал да си надписвате вещите!

Баща завел сина си на риболов. Хвърлил въдицата и двамата зачакали. Седяли така много време, обаче нищо не кълвяло.
Бащата:
- Сине донеси от колата тесто - ще ловим на него.
Синът:
- Ама тате, аз не знаех, че е за риболова и го изядох.
- Е нищо, донеси хляба!
- Е да де, ама аз не знаех, че и той е за риболова и по пътя го изядох целия.
- Значи да знаеш - никога вече няма да те взимам с мене за риба. Айде дояждай червеите и да си ходим!

На митницата:
- Алкохол носите ли?
- Не.
Цигари имате ли?
- Не.
- Оръжие, наркотици?
- Не.
- Да ви продадем малко?


Иванчо пита баща си:
- Тате, твойте очила колко пъти увеличават?
- Три пъти.
- Добре тогава ето ти бележника ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар