ЧЕСАЛО...обикновено, без екстри-действа при всякакъв вид сърбел! Ползвайте го без страх и уплашение до...пълно облекчение!

...За невчесани раздумки, шарки , краски, песнички, видео кодоши - на различни теми за....МАЛКИ И ГОЛЕМИ


Мисля си, че има много истина в израза..."Светът е оцелял, защото се е смял!"...


АМИИИ...В ТОВА ВЪЛЧЕ ВРЕМЕ - ДА СЕ СМЕЕМ, ТА БЕЛКИМ ОЦЕЛЕЕМ!



петък, 29 октомври 2010 г.

Тухли, мазилка и...лед


Тази вечер. Оставила съм си колата пред офиса, за да си спестя 3-часовото пътуване до вкъщи, решавайки да се правя на съвременен Миклухо Маклай. И имам успех!

Столичната улица Иван Асен II, близо до бившата Класическа гимназия. Надписът просто ми вади очите.




ВНИМАНИЕ!, крещят в истерия яркочервените букви и навяват мисли за нападение на извънземен разум /поради липса на земен/. Ако не и нещо по-лошо, въпреки че нападението, според мен, всъщност би се отразило крайно положително върху човечеството.

Спирам се, щото не мога да отмина такъв зов с безразличие. Не съм такава.

ОПАСНОСТ!, продължава с крясъците и вторият ред, в случай, че ВНИМАНИЕ! не е било достатъчно стресиращо. Цялостната обстановка заприличва на нещо от компетенцията на Гражданска защита, Агенцията за борба с градушките и най-вече Хорейшио.

Таман се чудя дали вече да не звъня на 112, и се зачитам в продължението.

Падащи тухли, мазилка и лед.

Ооо, джой!!!

Не едно.

Не две.

ЦЕЛИ ТРИ неща се сипят отгоре, плюс това – подредени.

Тухли, мазилка и лед.

Първо те цапардосват циглите. След това пада мазилката – нещо като довършителни работи. И накрая ледът изиграва ролята на криоген, който те запазва съвършен и непокънат за идните поколения.

Стоя в ступор и гледам надписа, а животът ми може би изтича /между първата тухла и последното парче лед/.... Смътно виждам следващ ред.

Гледай нагоре, заобикаляй!

?!?

Ама едновременно ли?!?

Щото аз не мога!

Хем да гледам нагоре, хем да заобикалям. Тва да не е Денсинг старс, бе?! Пък и ще ми нареждат....

Плюс това не уточнявате какво точно да заобикалям. Да приемем, че гледам нагоре, което е доста рядък начин на придвижване, но да го допуснем.

Значи, ходя, гледам нагоре и виждам как към физиономията ми приближава тухла.

/в учебника по математика биха ви попитали за колко време ще дойде Бърза помощ, но аз ще ви го спестя/

Значи, в така възникналата ситуация, тухлата ли трябва да заобиколя или труповете на предишните нещастници, които нито са гледали нагоре, нито са заобикаляли, и по тази причина са поели пълната красота на удара?

А?

Въобще – много неясно послание. Пълно със загадки. Единственото сигурно нещо са съставките. Няма шест-пет, само тухли /четворки/. И мазилка. И лед. Кво повече може да искаш?

Няма коментари:

Публикуване на коментар